دانلود رایگان تقویم ۱۴۰۲ لایه باز

دانلود تقویم ۱۴۰۲ با فرمت pdf  (برای دانلود کلیک کنید)

به زودی طرح های لایه باز کامل به این صفحه اضافه میگردد.

شما عزیزان میتوانید تقویم سال ۹۷ را با فرمت های مختلف و کیفیت عالی از لینک های زیر دانلود نمایید.

دانلود تقویم ۹۷ با فرمت jpg آپلود شده در uploadboy.ir

دانلود تقویم ۹۷ با فرمت pdf

دانلود تقویم ۹۷ با فرمت psd

دانلود طرح تقویم ۱۳۹۷ رومیزی با فرمت jpg


نکته : ممکن است برخی تاریخ‌ها یا اطلاعات درج شده در پیش‌نمایش این تقویم با نسخه‌ای که دانلود خواهید کرد متفاوت باشد. شما همیشه و در همه حال آخرین نسخه‌ی تقویم را با آخرین و صحیح‌ترین تغییرات دانلود خواهید کرد.

از آنجائیکه تقویم رسمی موسسه ژئوفیزیک در پاییز ۹۶ منتشر خواهد شد، بنابرین ممکن است مشخصات این تقویم (فقط و فقط روزها و مناسبت‌های قمری) با نسخه موسسه ژئوفیزیک متفاوت باشد. پس از انتشار تقویم نسخه موسسه ژئوفیزیک اطلاعات این تقویم نیز به روزرسانی شده و از طریق همان لینکی که قبلا در اختیار خریداران قرار گرفته است قابل دانلود خواهد بود. ترتیب روزهای شمسی و میلادی و تعطیلات ملی این تقویم فارغ از وضعیت ماه‌های قمری در همه‌حال درست هستندممکن است برخی تاریخ‌ها یا اطلاعات درج شده در پیش‌نمایش این تقویم با نسخه‌ای که دانلود خواهید کرد متفاوت باشد. شما همیشه و در همه حال آخرین نسخه‌ی تقویم را با آخرین و صحیح‌ترین تغییرات دانلود خواهید کرد.

از آنجائیکه تقویم رسمی موسسه ژئوفیزیک در پاییز ۹۶ منتشر خواهد شد، بنابرین ممکن است مشخصات این تقویم (فقط و فقط روزها و مناسبت‌های قمری) با نسخه موسسه ژئوفیزیک متفاوت باشد. پس از انتشار تقویم نسخه موسسه ژئوفیزیک اطلاعات این تقویم نیز به روزرسانی شده و از طریق همان لینکی که قبلا در اختیار خریداران قرار گرفته است قابل دانلود خواهد بود. ترتیب روزهای شمسی و میلادی و تعطیلات ملی این تقویم فارغ از وضعیت ماه‌های قمری در همه‌حال درست هستند