چطور می توانیم یک تبلیغ موثر و مفید داشته باشیم ۲

فنون تبلیغات را بیاموزیم؟

روانشناسی تبلیغات، شناخت عواملی است که سبب می شود که افراد تحت تأثیر تبلیغات قرار گرفته و موافق با آن واکنش نشان دهند. عواملی که در این اثربخشی دخالت دارند عبارتند از :

۱- تلقین پذیری: می دانیم که انسانها از دم زادن تا لحظۀ مرگ به دیگران نیاز دارند و به انسانهای دیگر وابسته اند و بدون یاری آنها نمی توانند به آسودگی زندگی کنند! از این رو به آنان حساسند و می کوشند تا توجه و موافقت آنها را به سوی خود جلب کنند؛ تلقین پذیری از همین جا پدید می آید. تلقین پذیری در وضعیت هایی که افراد دچار هیجان شده و از نظر عاطفی برانگیخته شده باشند شدیدتر است.

ادامه

چگونه یک تبلیغ موثر داشته باشیم

شاید سال‌هاست که برای کسب و کارتان زحمت می‌کشید اما هنوز هم، با وجود مشتریان زیاد، یک نام آشنا نشده‌اید. ممکن است فکر کنید محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهید شایستگی چنین نامی را ندارد اما اشتباه می‌کنید. گناه ناآشنا بودن محصول‌تان را بر گردن خط تولید یا مجموعه‌ای که سازمان‌دهی کرده‌اید نیندازید؛ مقصر اصلی خود شمایید که هیچ وقت با صدای بلند نام کسب و کار و قدرت خارق‌العاده‌اش را به زبان نیاورده‌اید. تلاش ما در این صفحات همین است، اینکه به شما پرقدرت‌ترین بلندگوی جهان را هدیه کنیم تا تنها با اندکی هزینه بیشتر و کمی فکر و خلاقیت، بتوانید موفقیت کسب و کارتان را به توان ۱۰ برسانید.

ادامه

انتخاب هدایای تبلیغاتی از زبان مدیران کسب و کار

آیا تا به حال به ذهنتان رسیده است که دلیل انتخاب هدایای تبلیغاتی مختلف از دید سایر کسب و کارها چه می‌تواند باشد؟ آیا انتخاب هدیه‌ای خاص بخاطر سازگاری با برند سازمان بوده یا تنها به دنبال محصولی جذاب یا معمول بوده‌اند؟ پس خواندن مطلب زیر از زبان ۹ مدیر ارشد کسب و کار متوجه می‌شوید که هر یک از این دلایل در جایگاه خود کاربرد دارد:

۱- انتخاب هدایای تبلیغاتی متفاوت برای بخش‌های متفاوت مخاطبان:

من سعی می‌کنم چیزهایی را پیدا کنم که مرتبط با برندینگ و لوگوی ما باشد و در عین حال برای مخاطبان هدفمان جذاب و مفید واقع شود. مثلا سوهان ناخن با یک خانه کوچک در انتهای آن برای مشتریان خانم که در زمینه معاملات املاک فعالیت می‌کنند. همچنین چراغ قوه‌های چند کاره برای مشتریان آقا. لوگوی ما به شکل یک قطب‌نما است در زمینه معاملات ملک کسکونی و تجاری تخصص داریم. پس لوگوی حک شده ما بر روی یک چراغ‌قوه به نوعی معرف ماهیت کار شرکت حقوقی ما برای پیدا راه صحیح است.

ادامه

۵ کلید خلق یک استراتژی هدایای تبلیغاتی موفق

۵ کلید خلق یک استراتژی هدایای تبلیغاتی موفق

اگر اجرای کمپین‌های بازاریابی را انجام داده باشید، متوجه شده‌اید که موفقیت در آن اتفاقی نیست. هر چند برنامه ریزی ما بیشتر باشد وبه جوانب بیشتری اندیشیده باشیم برنامه با اطمینان بیشتری به سمت موفق شدن و بازگشت سرمایه‌ای مناسب پیش خواهد رفت. به همین علت در این مطلب ۵ کلید پیروزی کمپینی که در آن از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود را برای شما آورده‌ایم.

ادامه

نگاهی سریع به هدایای تبلیغاتی

فیتونیا خمره قطر ۲۰ سانتی متر فیتونیا خمره قطر ۲۰ سانتی متر
فیتونیا خمره قطر 20 سانتی متر
75,000 تومان
هدایای تبلیغاتی 1400,هدایای خاص
  فیتونیا خمره قطر 20 سانتی متر   75,000 تومان  تومان 
فیتونیا آنتالیا فیتونیا آنتالیا
فیتونیا آنتالیا
40,000 تومان
هدایای تبلیغاتی 1400,هدایای خاص
  فیتونیا آنتالیا   40,000 تومان  تومان 
فیتونیا مخروطی فیتونیا مخروطی
فیتونیا مخروطی
33,000 تومان
هدایای تبلیغاتی 1400,هدایای خاص
  فیتونیا مخروطی   33,000 تومان  تومان 
فیتونیا مربع فیتونیا مربع
فیتونیا مربع
33,000 تومان
هدایای تبلیغاتی 1400,هدایای خاص
  فیتونیا مربع   33,000 تومان  تومان 
فیتونیا جزیره فیتونیا جزیره
فیتونیا جزیره
33,000 تومان
هدایای تبلیغاتی 1400,هدایای خاص
  فیتونیا جزیره   33,000 تومان  تومان 
فیتونیا لامپی فیتونیا لامپی
فیتونیا لامپی
16,000 تومان
هدایای خاص
  فیتونیا لامپی   16,000 تومان  تومان 

درباره چاپ افست

افست یکی از شیوه های چاپ به شمار می‏رود که در آن، نوشته و عکس را بر سطح لاستیکی یک استوانه (سیلندر) گردان بر گردانده و آن را با فشار استوانه دیگر روی کاغذ چاپ می‌کنند. دستگاهی که برای این نوع چاپ استفاده می‏شود سه استوانه دارد. در این روش چاپ ابتدا مطالب مورد نظر بر روی صفحه‌ای فلزی به نام زینک منتقل می‌شوند و سپس این صفحه را با مواد شیمیایی طوری حساس می‌کنند که فقط نوشته‌ها و تصاویر آن، مرکب چاپ را به سمت خود جذب کنند و زینک را به دور نخستین استوانه بپیچد. طرح مورد نظر بر اثر فشار روی پوشش لاستیکی استوانه دوم، بر می‏گردد. کاغذ سفید که متوالیا به دور استوانه سوم می‌پیچد مطالب را از روی پوشش لاستیکی استوانه دوم دریافت می‏کند.

Offset Print1
از جمله مزایای روش چاپ افست می‏توانبه سرعت کار ماشین اشاره کرد.

ادامه

۹ اشتباه رایج درباره هدایای تبلیغاتی – شما تکرار نکنید (قسمت اول)

قسمت اول

همواره اشتباهاتی در ارتباط با هدایای تبلیغاتی می‌شود که برخی بازاریابان به آن آگاه هستند اما هیچ توجهی نکرده و در کارایی آن تردید نمی‌کنند. اما بسیاری نیز به این سوء برداشت‌ها حساس بوده و دراستفاده از این محصولات به شک و تردید می‌افتند. گاهی نیز نتیجه این شک و تردید حذف کامل آن‌ها از برنامه بازاریابی است. در چنین حالتی فرصت بزرگی را از دست می‌دهند که احتمال زیاد رقبایشان از آن استفاده می‌کنند. پس ادامه متن را که درباره ۹ مورد از این سوء برداشت‌ها است بخوانید که شما نیز در تیم برندگان این بازی باشید:

ادامه

۵ دلیلی که دادن هدیه تبلیغاتی شما را برنده می‌کند

همگی دیده‌ایم که مردم عاشق چیزهای رایگان هستند. هدیه‌ها به مخاطبان از انواع ارزانقیمت مانند خودکار و محصولات خود شرکت شروع شده و به نوع‌های گرانقیمت به عنوان هدایای سازمانی به مدیران و سیاستمداران می‌رسد. ارائه هدیه همانطور که در سایر مطالب به آن اشاره شده مزایای بسیاری مانند نشان دادن حسن نیت و قدردانی، ماندگاری نزد مخاطبان و چندین بار دیده شدن شما و مواردی از این دست را به همراه خواهد داشت.

در زیر قصد داریم چند مورد از مواقی که مصرف کنندگان از دریافت هدیه سورپرایز می‌شوند را برایتان معرفی کنیم:

ادامه

اگر با انواع جلد سررسید آشنا نیستید حتما این مطلب را بخوانید

جلد سررسید یکی از موارد حائز اهمیت در انتخاب آن می‌باشد. این اهمیت را می‌توان از چند جنبه توجیه کرد مانند: ظاهر محصول، قیمت نهایی سررسید ،کیفیت و دوام آن و حسی که هنگام دست گرفتنش در مخاطب ایجاد می‌شود. در بازار به صورت استاندارد ۵ نوع جلد سرررسید وجود دارد که به ترتیب از قیمت کم به زیاد به معرفی هر یک می‌پردازیم:

جلد سررسید سلفون

ادامه

آنچه در رابطه با قطع سررسید باید بدانید

در صنعت چاپ و تکثیر قطع اصطلاحی است که معرف ابعاد یک محصول چاپی می‌باشد. به همین ترتیب قطع سررسید در هنگام سفارش دهی به تولید کننده، با توجه به عواملی نظیر: بودجه، دریافت کننده سررسید، سلیقه سفارش دهنده و کاربرد مورد نظر، اعلام می‌گردد. با توجه به اینکه برای هر قطع استاندارد نامی گذاشته شده است، به طور متداول هنگام اعلام قطع سررسید ابعاد آن به صورت عددی گفته نمی‌شود. این نام‌ها به ترتیب از کوچک به بزررگ در زیر توضیح داده شده‌اند:

ادامه
Call Now Buttonتماس با ما